Friday, May 21, 2010

#385 Rooster vs Meat Ball




14 comments:

vitalik shu said...

amazing!!! so cool ))))

Owen Flanagan said...

Brilliant illustration Patrick, the poses are great.

Marcos Mateu said...

Alfie says she LOVES it!!! ... and so do I :)
Great stuff monsieur.

Nori Tominaga said...

hey there stumbled on your blog, great stuff

Patrick said...

Thank you to all of you ,your comments and support are greatly appreciated.

Adrian Lubbers said...

FAntastic poses and atmosphere.

A. Riabovitchev said...

Simply amaizing!:o)

Poussinaute said...

"Son nom, il le signe à la pointe de l'épée, un M qui veut dire MATE".
Tu connais ce générique, sans doute, Patrick ; alors tu vois ton dessin m'a inspiré cette petite adaptation.

Patrick said...

Thank you Adrian ,thank you Andrei ,merci Poussinaute.
Si je connais ce générique bien sur ! tout petit je gravais des z partout.

Alina Chau said...

cool painting!!

Stéphane Kardos said...

je viens de decouvrir dans tes archives que tu aimes beaucoup Peter Falk...moi aussi :) un des gars que j'aurais bien aimé rencontrer.
A bientot au foot, si je ne blesse pas apres 2 min comme ce soir :(

Patrick said...

Oui Stephane et j'espere qu'il se porte bien et toi aussi Stephane j'espere que tu va mieux.

Michel Mammi said...

You are really a great artist!! your blog it's very cooool!!!

Patrick said...

Michel I'm glad you like the blog and thank you very much for the comment I' m touch.